Skojjsigt Lov

hejsan bloggen har varit väldigt osocial på Lovet!
men jag har haft det skiit skönt :D
har gjort massor känns det som ^^
och de e inte slut än!!!^^ hehe
förra fredagen kommer Nettan och Tippo till mig och stannade till Måndagen ^^ hade skiit kul ^^
och sedan har jag varit i Haninge och Stockholm, har fikat med nickis, lill Emma, Fia och Annika, varit i Farsta och kollat i affärer med nettan och tippo, och varit i Ösmo hos mackan, och nuuw e jag hemma på Väddö igen!! :D
och idag kommer william hit oxå ^^ ska bli kul<3

och så har vår TV gått sönder i Söndags så har varit utan hela veckan, men idag har mamma köpt en ny :D
så den kommer om en stund :D kommer bli nice!

har köpt en 42 tums Plasma TV Samsung :D
eller rättare sagt mamma fick den av murre i förtidig julklapp :D<33333
vilket är väldigt snällt av honom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0