Tisdag

hejsan bloggen!
idag så har vi varit på stenholmen hela dagen!
först imorse så red jag på Neisti och sedan efter första rasten så red
jag på Thrymur, vi hadegaloppfattningar och galoppvolt idag på Schemat!
det gick hyffsat bra med båda förutom att Thrymur hade svårt med traven!

nuuw har jag varit och handlat och nuuw sitter jag med mina mumsigt underbart
sköna tofflar :D dom e helt jävla fukking awesome underbara assåw!!! KÄRLEK på dom<333
har precis ätit melon oxå ^^
och jag e så snäll så nickis fick halva min melon :D
jag e en så snäll kompis jag :D<3 

Har inge plugg heller att göra så jag har ganska tråkigt!
funderar på att ta en dusch om en stund och kanske kolla på prince of persia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0