Tröttheten själv!

hejsan bloggen!
nuuw sitter jag på SJs regional tåg påväg till Linköping igen!
inte längtat ett dugg överhuvudtaget!!!!!
men snart e det torsdag igen och då bär det a hem igen!
helgen har gått väldigt fort faktiskt! vilket är väldigt synd!
men iaf
i fredags så packade jag inför tävlingen, lördag tävlade jag, Söndag så red
jag på Svalur ut i skogen barbacka, sedan så mockade jag ur både Svalur och Godis Boxar
sedan så fixade jag å mamma på gödselplattan, och tog bort allt slask och vatten! och jag
som är ett Jävla klantarsel trampade ner med hela foten, samt en bit av benet i Vatten/slasket/hästskiten
fy faen!!! jag blev så jääävla pist off!!! assåw!
sedan så åkte jag hem till Per oxå, först så gick vi och handlade aprikos kräm och mjölk på Sabis typ i handen
sedan så gick vi hem till honom och kollade på Släkten är Värst! haha den är så jäävla skööön assåw!!!
sedan så kollade vi på Beck- den Japanska Shungamålningen!
och sedan var vi skiit trötta och gick och la oss!

så detta e vad jag har gjort i helgen!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0