50 sanningar om mig

* Jag är 17 år
* Jag är 176 cm lång
* Jag är Blondin
* Jag har blå/gröna melerade ögon
* Jag har fräknar
* Jag Rider Islandshästar
* Jag bor i Norrtälje
* Jag pluggar i Linköping
* Jag är FÖR Snäll
* Jag Älskat mina kompisar
* Jag är uppvuxen i Haninge
* Önskar att flytta tbx dit
* Min Favorit film/ serie är Sex and the City
* Älskar att sjunga
* Älskar att fotografera
* Tycker att jag blir bra på bild
* Röker
* Dricker
* Fokucerar på skolan
* Hatar Fisk
* Hatar Falska människor
* Har skillda föräldrar
* Har en bror som är 23 år
* Jag är beroende av Cola light
* Pallar inte laga mat, äter mest yoghurt
* Tycker det är kul att blogga
* Det jag gillar på mig själv är, mina bröst, ansiktet, ögonen, öronen
* Bh storlek 70 F
* Älskar att shoppa
* Hatar förändringar
* Gillar Sommaren mest
* Längtar tills körkortet
* Tycker jag är bra på att Rida
* Tycker jag är en bra förare
* Hatar folk med överdrivet självförtroende
* Har ridit i 11 år
* Har helt okej Betyg
* Har strulat med både tjejer och killar
* Äter P-piller
* Smörar för lärarna
* Älskar att Duscha
* Älskar mina nya Tofflar
* Tycker om Hanväskor
* Favorit affärer, Gina tricot, BIKOBOK, Newyorker
* Tycker att Stenholmen har överdrivet mycket regler
* Vill hyra lägenhet inne i Linköping
* Favorit mat Tacos och mormors potatismos
* Har massa kåååwta killar på MSN
* Älskar att snacka i telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0