Födelsedagsfirande!

hejsan bloggen!
i helgen så har vi firat min födelsedag med mamma, mackan, calle och steffi samt kissemissarna :D
Vida var grymt söööwt!!! jag vill oxå ha en kissemiss!!! NUUUW!!!!
jag vart mkt nöjd över mina presenter.
jag fick 500 :- av mamma och 500 :- av murre samt ett presentkort av mormor på Gina tricot på 500 :-
och så fick jag ett par lovika vantar av mamma som jag hade önskat mig! och tonvis med strumpor.
av mormor fick jag oxå vantar och Mössa, och så fick jag fina blommor av mackan<3
nästa helg när jag fyller år så kommer lollo och william och mackan hem till mig och så ska vi fira mig och
ha en riktigt mysig filmkväll :D
och sedan nästa söndag ska jag hem till pappa och fira mig ;D mkt fira blire ^^ hehe
samt att vi ska fira mig på Stenholmen på onsdag oxå :D hahahaha<3333


Kommentarer
Postat av: T

Jag vill också fira dig. :( <3

2010-10-11 @ 10:19:17
Postat av: william

längtar tills fredan^^:D

2010-10-11 @ 22:27:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0