kanon helg!

hejsan bloggen :) i lördags så gick jag upp klockan 05:30 :( var skiit trött
men eftersom jag skulle åka och tävla så blev jag snabbt jävligt pepp :D
vi åkte klockan 07:30 hemifrån och var framme ca 09:30 :)
det var inte T2 uttagning förän klockan 14:00 ungefär.. så vi satt och kollade fram till dess :)
det blev så varmt på dagen att jag låg och solade magen en stund på läktaren :p haha

det hade gått ett rykte om att banan var jättetung...
och jag trodde på dom men seedan när det var min tur att komma ut på banan så förstog jag att det verkligen var så jävla mkt tyngre än vad jag trodde!!!
svalur tyckte det var jättejobbigt :( jag trodde att han skulle falla i trav i lösamomentet :( men det gjorde han som tur inte :D men han vart jääävlgit lång och låg i formen :( vilket var väldigt synd!!!
men totalt peppar peppar ta i trä vart jag supernöjd :)
jag fick väldigt bra poäng med tanke på att han hade kunnat gå så himmla mkt bättre om det hade varit ett bättre underlag! jag fick total poängen 6,27 vilket är bra :) mitt max poäng är 6,33 :) så så stor skillnad e det inte :)
och sen när jag fick mina domarkommentarer  sprang jag och hoppade av glädje jag hadde fått en 7,5 i valfria tempot av en domare :D snacka om att jag blev glad :) har aldrig någonsin tidigare i mitt liv fått det :D så jag var/är hur glad som helst :D
jag kom på andra plats på tävligen :) är supernöjd<33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0