slapp dag<3

hejsan bloggen, nuuw sitter jag på tåget ;) påväg till STHLM ^^
ska till min pappa idag ;) skönt att slippa åka längre än till sthlm idag iaf :)
imorgon blire att åka hem<3
dagen idag har varit slapp <3
började inte för än halv 12 nice som faen!!!
och då hade vi bara mentorstid :)
sedan var de lunch, efter lunchen var det idrott ^^ jag och nickis och hulda spelade baskett och sedan kom frida och kajsa och ville vara med :) så vi körde match ^^ jag nickis och kajsa vann ^^
efter det så körde vi bordpingis xD haha det gick skiiit dåååligt!!!
efter idrotten så hade vi tema ^^
och sedan så hade jag extra matte med stefan xD nästa vecka ska jag göra matte prov :/ längtar inte men jag kan de mesta tror jag typ xD

imorgon har jag studiedag<33333333333333
på fredag blire ridning för Ida, och då kommer mackan, calle och steffi, gaylord och Vilda till mig oxå :D
vi ska fira min födelsedag i förskott :D<333 PRENSENTER<33333
på måndag är jag ledig för att jag är klar med engelskan :D<333
så jag har inte bestämt mig för om jag åker till Linköping på Måndag eller tisdag morgon xD vi får se!!!!!<333
har en väääldigt slapp skola tkr jag faktiskt<333




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Huuur vet du att vi har presenter med oss ;)? Kanske är vårt vackra besök som är presenter!

2010-10-06 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0