Stockholm<3



hejsan bloggen idag så har jag och mackan varit i stockholm först så gick vi upp klockan 05:30 för att jag skulle vara på tandregleringen Eastman Institutet klockan 07:45 för att dom skulle ta en sista titt i min mun, så jag är klar där nuuw, jag behöver aldrig komma tillbaka dit :( känns väldigt tråkigt, tyckte väldigt mkt om mina tandläkare där.. men men... jag har gått där sedan 2003 så det är ett väldigt bra tag!!!
efter det så gick vi ner till T-centralen och tog en fika, sedan så gick vi till Hemköp och köpte ProViva sedan så gick vi och kollade i affärer :D har hittat fina kläder på Gina så jag använde mitt presentkort som jag fick av mormor :D och så köpte jag ett vitt Gina linne, en T-shirt som är beige, och så köpte jag en "tjock" tröja som var väldigt tunn som är grå :D 
blev väldigt nöjd :D
Vitt Gina linne= 99:-
Beige T-shirt= 149:-
Grå "Tjock" tröja=199:- 
så nuuw har jag bara 53:- kvar på present kortet!
efter vi hade kollat runt i affärer så gick vi på Mongolia, en Mongolisk restaurang och åt deras Lunch Buffè var skiit gott!!! var så J******vla proppmätt så att jag knappt orkade gå till T-centralen haha xD 

nuuw är jag hemma hos pappa, har fått manikyr av Kuldip samt snyggt nagellack :D skiit tufft är det.. 
imorgon måste jag gå upp klockan 04:15 LÄÄÄÄÄÄNGTAR INTEEEE!
måste gå upp så tidigt för att hinna med mitt tåg som går klockan 05:21 från T-centralen!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0