APU på Stenholmen

hejsan bloggen!
idag så gick jag upp tidigt, och åkte till skolan med nickis,
första lektionen hade vi växt och djurliv efter det så hade vi prov
i hästkunskapen, sedan vart det lunch och efter lunchen så hade vi springning
på idrotten, vi skulle springa längst kanalen..
efter det så var det tema..
sedan så var jag och hulda hos stefan, och jag fortsatte med min matte :)
han säger att det går väldigt bra så det är bra :D
sedan så var det dags för APU på stenholmen..
alla började klockan 16:00, förutom jag och hulda eftersom vi var hos stefan,
så vi började 17.00, jag och Lydia skulle börja med att tvätta Sven (Svadilfarï)
sedan så var det fikarast :P
efter det så sopade jag på gödselplattan, sedan så fick vi sopa nere på torget,
och sätta på flugtäcken på ett par hästar.
sedan så har jag smörjt sadlar med lydia :) och lekt liite på bocken xD
samt dansat liite hehe xD


sööwta lilla Taktur :) som står tränsade, sadlad och klar :( men han var redan klar så tycker synd om han eftersom han stod där och väntade :(<3


Kvällens ridvärd var Nicolina :D


ska sätta på Gloria sitt täcke :D


Gloria ;D


Min Neisti sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0