Clinic

hejsan bloggen, nuuw har jag kommit in igen, har varit ute sedan klockan 16:00
började med att hjälpa john att flytta på stolarna och borden inne i det nya ridhuset!
efter det så borstade vi på unghästarna inför Fölmönstringen imorgon.
sedan så gick vi bort till ridskolevalackarna och hade daglig tillsyn på dom xD
sedan så gick vi till ridhuset och fick liite cider :D efter det var det "invigning" av det nya ridhuset, det var eb gubbe där som pratade liite sedan så klippte han ett gulblått band och sedan fick vi gå in och hugga in i buffèn hehe, maten tyckte jag inte var någon höjdare, men jag e väldigt kräsen när det gäller skumma saker hehe xD
men melonen och Annanasen var jättegod :D
men sedan så vart det daxs för Clinicen med Johan Häggberg! och der var jättekul att se :D
han hade med sig 3 st hästar, 1 unghingst som var 4 år gammal sedan hade han oxå 2 ston ett som var 5 och ett som var 7 år.
Hingsten var jättefin :D sedan efter Clinicen så gick vi och fodrade hela stallet :)
efter det så drog vi in i huset och snackade liite jag, Lydia, Nickis, Ina och Ewwe..
sedan så gick dom ut igen och festade loss till den UNDERBARA "Livemusiken" haha
och då stannade jag inne en stund, men sedan gick jag ut och kollade hur många det var där
men det var bara dom och några vuxna xD hehe
sedan så gick jag och Lydia ut en stund
och sedna så gick vi in till oss :) hehe

detta var dagens händelser :) god natt<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0