=,(

:,( hejsan bloggen idag är det en jätteledsam dag i mitt liv :,(
var hos veterinären med hreyfing eftersom hon var sjuk
och hon hade en jättestor skada i båda frambenen :,(
så hon ska vila 1 år :(
och jag kommer aldrig kunna tävla henne igen :(
min vackra prinsessa :(<333
kommer typ aldrig att kunna rida henne igen heller :( typ bara skritta
på henne :(
det känns helt hemskt, det känns inte som att de e på riktigt :,(
jag är jätte ledsen :,(
så efter veterinären så tog vi ner henne till kicki och slängde in henne
till Hingsten Fjörnir så han ska betäcka henne nuuw i sista minuten så gör hon iaf någonting vettigt<3



detta är Hingsten Fjörnir :)

tror att dom kommer få ett fint föl dock allt elende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0