FB= CP

hejsan bloggen.. Facebook har såååå jääävla damp just nuuw.. när jag försöker gå in så står det error!!!!
iaf nuuw har jag precis duschat, och innan kollade jag på idol
och det roliga är att min mamma kom på att jag känner Jamilla Idris xD
haha jag tyckte att jag kände igen henne men jag kunde inte placera in det
men hon och jag gick i samma ridgrupp när jag gick på ridskola på Fors gård :) haha
det hade jag helt glömt bort!!! jag kände igen henne när jag såg henne!!! xD haha




hon var så liiten här :D


Kommentarer
Postat av: claudia

Med andra ord så känner du inte henne. Du känner till henne från ridgruppen men om din mamma måste påminna dig om att ni red tillsammans så är ni ju inte vänner och känner varandra.

Tack för att du är så rar :)

2012-02-15 @ 01:05:39
URL: http://santander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0