God morgon Torsdag!

God morgon bloggen, idag så gick jag upp klockan 06:45, åt frukost och så hann jag sminka mig eftersom jsg bytte plats i bussen med 1:orna så jag och lydia åkte i den andra bussen som går 07:45.
just nuuw har jag svenska och nuuw så sitter jag i biblioteket med vikkan och evelina :)
vi ska skriva en debatt artikel, evelina ska skriva om skoluniformer, och vikkan har ingen aning om vad hon ska skriva om.
jag ska skriva om att föda barn. haha xD
efter svenskan så ska vi ha tema, och då ska vi titta på något i ett microskåp :P
sedan lunch och efter lunchen har jag svenska, sedan ska jag åka hem<3
ska bli SUPER skönt!!!!!
och idag så kommer mackan till mig med :)
senare när jag kommit hem ska jag troligen rida lektionen för Ida :)
och imorgon ska svalur vila, eftersom jag ska tävla i helgen på han i T2 :D
  jag Älskar att tävla <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0