Idol 2010

God natt bloggen nuuw ska jag gå och sova skulle ha gått och lagt mig tidigare men har haft ganska fullt upp, först så tvättade jag sedan pluggade jag, efter det så kollade jag på gårdagens avsnitt av idol på tv4 play :P eftersom jag missade det igår :P det var jue jättemånga som var jättebra fattar inte vart alla tondöva och skumma, flummiga roliga personerna har tagit vägen xD
efter det så kollade jag på avsnitt 2 på tvn :P
och det var oxå jättemånga som sjöng väldigt bra :)<3
sedan efter Idol så tog jag en väääldigt låång dusch :) det var väääldigt nice! :)<3
sedan så hämtade jag och Nickis den sista Vita tvätten ute i "tvättstugan" :P
och hängde den och sedan har jag börjat packa för att åka hem igen imorgon :D
Livet är nice ibland asså ;) bara 2 st skoldagar denna veckan Kärlek på de assåw<333

God natt allesammans puss och kram skummbanan :D


btw kolla min påsar under ögonen INTE nice hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0