Ledig<3

God morgon bloggen vaknade klockan 09:10 eller hehe vaknade och vaknade.. min klocka ringde då xD
fick liite sovmorgon ändå xD fast inte så mkt..
ska börja rida in Runar med Ida idag, eller vi ska inte börja rida på honom idag men vi ska plocka in honom till hennes stall och börja hantera honom. och så ska jag hjälpa henne liite
sedan ska jag rida lektion för henne, ska ta igen det eftersom jag har varit i Linköping hela helgen :D
imorgon ska jag gå på Övningskörnings Bilkurs hehe eller nåt ;D<3 måste passa på att få det överstökat när jag ändå är hemma på en vardag vilket jag aldrig brukar vara :P
men det blir nog "jätte" kul xD
efter det så åker jag buss till Danderyd och sedan hämtar pappa mig där och kör mig till Huddinge, till Nickis pappa :D så ska jag sova där och sedan på Onsdag morgon VÄÄÄÄÄÄLDIGT tidigt så kör hennes farfar oss tbx till skolan :D fett nice!

senare ska william och Lollo komma till mig och sova här<3 har saknat dom massor:*<3333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0