Lollos piercing :D

hejsan bloggen osocialast.se är jag på helgen :(
förlåt för det.. men så är det för mig jag e rätt upptagen på helgen
så jag glömmer bort, att blogga eller så blir de jag umgås med sura
om jag gör det..
men men.. nuuw har iaf lollo och william åkt hem.
i fredags så piercade lollo tungan :D
´vi åkte in till eaststreet. och när vi kommer dit så sitter en lapp på dörren
som de stog att dom hade stängt från den 17-20/9 och vi blev fett lack...
så vi drog till min pappas jobb och så lånade vi hans dator så letade vi upp ett nytt
piercing ställe, och de hittade vi på odenplan
Alenas salong :D så hon bokade tid där och sedan drog vi hem :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0