Skördefesten

hejsan bloggen, igår så var de skördefest :) efter skolan så följde jag och nickis med hem till
Evve och fixade oss, och evve duschade och så.. efter det så drog vi till ellie och väntade på dom.
sedan så drog vi hem till Julia och Nellie på förfest :) det var trevligt!
sedan när vi skulle till skörde så var Ina liite död..
så de tog skiit lång tid att komma till skörde.. de började klockan 21:00 och jag var där typ 22:45.. eller nåt :P
sedan så dansade vi en väldigt massa :P och så dansde jag och matilda på högtalarna xD haha de var skööjj!!!
jag har inte hunnit ladda upp bilder än.. men de kommer senare!!!






detta hade jag på mig på skörde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0