Söndag 5/9

hejsan bloggen! har inte skrivit något inlägg idag känner att jag får skuldkänslor! xD
men jag har varit upptagen, har jobbat på fölmönstringen från 8-16:00 sedan så har jag packat och gjort mig iordning eftersom viktor kom och hämtade mig och nickis i Linköping, och han körde mig till Södertälje Syd, men så gick det inte något tåg förän typ 1 timme senare så han körde mig till Södertälje Hamn istället xD hehe
sedan så tog jag pendeltåget till centralen och kom inte hem förän klockan 23:10 typ xD
så nuuw har jag tid att skriva liite!

på fölmönstringen så var det ett par fina hästar idag igen :D
en av hästarna ville jag ha, den kom från Stenholmens avel!
Hon var en jättefin 2 åring!!! men hon var ganska liiten men hon var så himmla fiin! och det är inte vanligt att 2 åringar är så fiina :D



Här är det fiina 2 åriga stoet + Ina :D


hon ville inte var stilla 


:D


jag och lydia hade varit och aktiverat hennes nyckel, och sedan påväg tbx så bara "råkade" hon hitta höstrån som stavade hennes namn xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0