Tåg problem

hejsan bloggen nuuw sitter jag på tåget påväg till Linköping, p.ga olyckan igår som inträffade mellan Norrköping och Linköping så går tåget bara till Norrköping, så jag måste byta till Buss till Linghem, och sedan därifrån så får man ta ett tåg till.. snacka om jobbigt bara för att ta sig till skolan lixom.. men men
i helgen har varit bra :)
jag har varit med mr Chesthair haha xD
vi har fixat med hästarna, varit hos Runar varje dag, och nuuw har han blivit jätteduktig :) nuuw kan han longeras med sadel och träns :) och idag har han bara varit där i en veckan xD
vi har oxå varit och handlat xD samt igår så var vi och fiskade :P
jag är sååå snäll och offrar mig lixom hehe ;)
imorse gick vi upp klockan 06:30 typ eftersom min mormor ringde typ 150 ggr..
eftersom hon trodde att jag satt på det tåget som råkade ut för en olycka igår..
haha hon är så rolig hon ba,
-Ja du Sofia det säger jag dig, det är mina böner! som skyddar dig. tänk om du hade suttit på det tåget, det är väl bra att mina böner vakar över dig.

haha xD hon är liite skumm! men det är bra att hennes böner vakar över mig :D






två av fiskarna som vi fick men vi fick betydligt mer än 2 xD HAHA
men dom här två var ebbas "båtdjur" hehe xD


här är äckelhunden när hon precis har käkat upp en råfisk xD fy faen!!!


Kärlek<3


Mr Chesthair xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0