Bullerbyn

sitter på tåget påväg från stockholm, kommer inte vara framme i Linköping för än klockan 19:45, och bussen går inte för än klockan 20:30 lr nåt! skojj skojj! och så e man typ cigglös oxå... eller jag har bara en halv kvar av min nödcigg xD haha lol! faen vad illa det där lät! men jaaa... xD HAHAHA
imorgon blire in till Linköping med Linda :) vi ska till UMO och sedan ska vi gå och kolla i affärer ^^ hehe<3 hehe har jag bestämt iaf ^^ hehe det är min åsikt som räknas xD hahaha

hopp då får man se vad som sker i Sörgården ikväll då ^^ jobbiga och tråkiga killar kanske springer runt med tändare och tänder eld på mitt hår i papperskorg eller så är dom lugna och glada och om jag har tur så är björn där och har cigg :D haha<3

denna helgen har blivit till att plugga, rida, duscha, se mobbad ut, köra bil, handla, sova, snacka i telefonen... typ det som har hänt denna helgen!! skoooooooj eller vaaaad? :O hahaha

och så har det varit suuuugigt värre väder.. nuuw så regnar det till och med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0