fasen vad veckan går fort..

assåw shiiet imorgon åker jag till sthlm igen! guuh vad vckan går fort daah! snart äre sommarlov xD haha inte sååå pass långt kvar! om man inte har några rester får man sluta den 1 Juni! och det hoppas jag verligen på att jag inte har!!
idag så har jag haft svenska prov! det gick bra de var inget stort prov direkt man skulle svara på 11 frågor av de 20 man hade pluggat på!!! de gick kanon tror jag! xD hehe
sedan så äre slut på samhällskunskapen nuuw oxå! inga fler lektioner nuuw kommer man att få jobba hemma på en hemuppgift fram tills den 11 Maj!
och jag älskar att min mormor har suttit i tingsrätten!!! thank you for that!!! :))))
om en stund så äre lunch, efter det så äre typ mentorstid, å sedan 1 lektioner sedan sluuutt!!! :) najs najs<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0