Grävlingen i fällan

hellu! dålig jag är på att uppdatera då!
idag iaf så kollade jag, nettan å tippo runt i handen centrum i affärer, köpte ett nytt gina linne, eftersom mitt gamla blev sönderrivet av stutsmattan.. inte så skojj!!
efter det så köpte jag en subway macka å  runnade ner till tåget!!! xD sedan när jag satt på bussen i tekniska så kom Lovisa helt plötsligt å skulle oxå till landet xD hahah guuh vilket sammanträffande!!! hehe
så då bestämde vi att vi skulle umgås ikväll! :) trevlans trevlans, först så tog vi bussen ner till ICA, där hennes päron mötte oss, med lilla Trolla oxå xD hehe
sedan så handlade vi liite mat å grejjs!! sedan så körde de hem oss till mig, och direkt när vi kom hem så såg lollo att det var ännu en grävling i grävlingsfällan :O OMG å denna levde!!! usch vaad obehagligt! jag tog bild på han medans han/hon/det levde innan jägaren kom å skjöt han/hon/det...
den var jätte sööööwt :3 jag döpte han till olika saker xD hehe lol aaaww..
sedan så red jag ut på Svalur, å Lollo tog 4-hjulingen å åkte med!!!
efter ridningen så tog vi 4-hjulingen hem till henne å käkade Tacos :) fett smarr!!!
och efter det så åkte vi hem till mig igen å kollade på filmen Chloè xD hehe den var fett wierd men bra :) så det var skojj! sedan så åkte hon hem igen!! och jag hamnde i duschen sedan vid datan :P ska väl snart slagga lr nåt tror jag.. har inte så mkt att göra ändå så!!!!

hare gött med massa snöpp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0