lkpg

god förmiddag! nuuw sitter jag på tåget påväg tbx till lkpg igen då.. skööönt att det bara e ett par dagar kvar sedan äre påsklov :) faaen såååå najjs assåw! på lovet blire Hingstfestivalen i Strömsholm, Sthlm i typ 5 dagar ^^ sedan hem och rida träffa Wille pille och sedan tävling på Toftinge!!! =) och sedan tbx till sthlm typ :) fett naaaajs<333
igår så hade vi trevligt iaf! vi åt en gof middag, sedan så hade steffi gjort två inbakade flätor i mitt hår så jag ser ut som en ängel i håret idag xD haha jag gillart!! sedan så spelade vi spel igår med och grejjs!! och jag som hade laddat ner filmen the other guys, men den blev det inte av att kolla på så jag får väl kolla på den själv idag lr nåååt!!!!
vette faen vad man ska hitta på idag!!! :S blir väl dö lr nååt!! xD haha nääh men jag vill faen hitta på något. inte hänga i sörgården iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0