Plugghesten är i farten

idag så har jag varit skiiit duktig :) och jag känner verkligen inte lika mkt stress som innan! sån jävla skööön känsla :) all ångest e typ borta :) bara för att man fick ändan ur vagnen och började plugga liiite idag :) så nuuuw e shakespeare greejen klar och special idrotten oxå för den delen :) faaaen så  jääävla gött assåw =) <3 så glad jag är!
sedan så har jag haft frida här på besök oxå idag :) så treeevligt såå ^^ hehe hon följde även med mig å andreas och handlade mat på ICA :) hehe treevlans treeeevlans =) nuuw så har jag precis kommit ut från duschen! så nuuw blire slappa resten av kvällen typ :D såååååååååååååååå nice! om jag inte bestämmer att vara ännu duktigare å fortsätta med temat xD hehe elller innnnnte! de blire imorgon!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0