Sovmorgon

idag så hade jag sovmorgon till 11:00 men jag blev väckt vid typ 09:00 av ett sms xD haha så då kunde jag inte sova mera :/ så jag bara låg och drog mig till klockan 10:10 typ :P sedan så gick jag upp och städade mitt rum :) så duktig jag är då :) hehe<3 sedan så gick jag till skolan vid 10:50 å käkade lunch med Ellie, Frida, Carin å Vikkan :D hehe och usch så äcklig lunch det var, så det fick bli yoghurt istället!! sedan så hade jag Idrott och vi gick igenom Orientering!!! fyyyyy faaaen såååå tråååååkigt!!! seriöst, typ de värsta som finns! kan faen inte orientera, kommer faen aldrig lär mig hur man gör!!!!
nuuw så är det min sista lektion och det är Samhällskunskap!! såååå skojj!!! *host host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0