stallet!

idag så har vi vart oå stenholmen och hållt på med unghästar samt ridit lektion i ridhallen! ^^ och så har vi fikat med Louise ^^ för hon fyllde år idag samt så hade hon sitt C-tränare test idag, och hon klarade det! så vi satt och frågade henne saker om hur hon har tränat hästarna och grejjs, och så fick vi tårta! men jag har börjat med att vara nyttig igen, det gjorde jag i måndags! så INGEN tårta för min del :) hehe känner mig duktig! var inte heller speciellt sugen på det heller!!! xD men aah..
nuuw sitter jag på rese iaf och väntar på tåget som kommer om 1 timme och 10 minuter..... yeeehy!! sedan blire väl att övningsköra från danderydssjukhus och hem ikväll ^^ hehe skojj skojj! hoppas bara att jag orkar det :P tihihihi!!!
mormor är hemma hos oss redan, hon kom igår!! greaat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0