Manikyr/film/killsnackas kväll

vart att först dra till gymmet och kolla på när Sandra gymmade xD jag gick liite på bandet och joggade liiite xD hade inte direkt det bästa gym kläderna på mig direkt xD hehe så!! men jag har bestämt med Sandra att vi ska börja gymma tsm ^^ hehe det blir perfa!!!
sedan så gick vi hem till dom och Linda målade mina naglar hon gjorde fransk manikyr på dom hehe fast typ 3 naglar e korta så det ser ganska så mobbat ut xD men det var faktiskt fiint :) hon hade aldrig gjort de på någon annan än sig själv förut så ^^ mm känner mig som en *stolt* försökskanin!!! xD haha eller nååt!! sedan så hade vi liite killsnack oxå ofc, och sedan så glodde vi på filmen 127 hours ^^ den var faktiskt bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0