ÄNTLIGEN HEMMA!

OMG vilken jäävla resa! jag mår illa! utan data, utan mobil i ca 3 timmar eftersom den ladda ur....
faaen vad meningslöst, sedan så är det år långa bilköer utanför sillekrog, så då sa busschauffören att vi skulle vara ca 30 min försenade, och de skulle inte hålla i min tidsplanering med bussar och grejjs... vilket de sööög!
sedan när bussen var i Södertälje så blev de trafikstopp igen och jag typ dooog!
hade ingen mobil att kunna lyssna på musik på lr så att jag kunde ringa mamma, men jag kunde iaf messa henne och säga att jag var tvungen att komma senare :(
så jag kom 5 minuter försent till bussen i tekniska, så jag fick vänta 30 min på nästa.....
så jag var framme i norrtälje 01:10 underbaaart!
nuuw blire sooova sedan blire upp vid ca 10:00 imorgon sedan blir de tatuering kl 12:00 :DDDDD
ska bli fett nice, och smärtsamt!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0