Dags för den tiden på året då..

God fukking eftermiddag! är dödstrött efter en lååång dag i stallet. Började med att vi har en ny kurs som heter hästens utbildning, och de är alltså MER KÖRNING!!! det gillas inte eftersom jag bara fick G i körning förut vilket sööög! och de första min nya lärare gjorde var att vara på mig om min piercing, jag har faen gått här i 2 år och haft plåster över den!!! fattar faen inte vad problemet skulle vara nuuw för nåt lixom!
men iaf, dagens kör lektion gick väldigt mycket otroligt bra för att vara mig. Jag och Hulda körde Shot Gun :) haha awesome namn! han var väldigt snäll men rätt så lat!!!
sedan efter det så vare Lunch å det var de absoluuuuut godaste man kan få på Vreta :D TACORULLAR :D omg det är så supppper göttt assåw!
efter den underbart goda lunchen så åkte jag, hulda, ina å Lydia till Stenholmen för att ha unghästhantering och ridning av helt nya totto pollar!!! jag red en fux kommer inte ihåg vad han hette något på S var det iaf xD hahahhahaa!
nuuw är jag iaf hemma igen och idag blire bara slappa å chilla, är dödstrött i kroppen nuuw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0