drar mig hemåt..

god morgon :) natten blev lååång, kom i säng runt 3 lr nåt, kollade på änglagård som gick på tvn, :) massa gött! sedan så sov jag aaaasbra!!! vaknade när mitt alarm ringde kl 11:00 sedan samt 11:20, då gick jag upp plockde fram min dator och sedan börja nöörda :D hahaha
kd ska köra mig till Danderyd om ett tag och sedan ska mamsen hämta mig i norrtälje kl 14:50 lr nåt sånt, då blire en liten tur först ner till the tatto shop!! xD hahaha ska höra liite med han som jobbar där och grejjs!!!
sen blire hem till min lilla beeejbi svalur som jag har vart borta från så länge :D aaawww<33
sedan blire nog en sväng ner till Lilla Hera :D min andra lilla plutte beeeejbis :D


haha typ världens söööwtastw godis pappbehållare xD hahaha lr vad man nuuw säger, burk lr nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0