Ellie<3

God kväll lr god morgon som man även kan säga kl 03:30 på morgonen xD hahaha! assåw det är så jääkla fett stört att jag e uppe nuuw assåw, just idag när jag ska gå upp kl 06:00, OMG fasen vad jag e korkad assåw, men jag har haft 3 trevliga timmar med Ellie i telefon :D vi har snackat om allt som finns typ, och så har lilla jag sjungit liite vckert för henne oxå i telefonen :D så glad hon blev assåw!! xD hahahaha säger vi!!!
haha ellie bara för att du gillar att läsa min blogg och "kommentera" den OFTA!!! så döper jag mitt blogginlägg efter dig ;) hahaha you most bee proud!!! :D
du ska veta att jag tänker på dig ikväll lr aah nuuw på morgonen när jag ska läggac mig i sängen och försöka sova liite ynka 2,5 timme xD innan uppstigning!!!

Love u Ellie :D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0