ett par dagar kvar..

god morgon! är redigt trött! skulle lätt kunna sov mkt längre assåw! william har nuuw åkt hem till sig, han åkte för ca 40 minuter sen lr nåt, han var så orolig för att han inte skulle hitta från gullmarsplan xD hahaha så gölligt assåw! vi hade de trevligt igår, först inne i stan sen när vi kom hem så åkte vi och badade, sen blev de grillning och inviga calle å steffis nya altan :D de blev jättebra :D
sedan så satt vi där ute å snackade typ heela kvällen, sedan blev det att fixa williams ögonbryn xD hahaha han låg och fick massa smärta och jag fick njuta xD hahahahaha men de de blev jätte bra! inga buskar längre iaf!!!
idag så ska jag hem till Tippo å Nettan som har nuuw kommit hem från Hammarby sjöstad, hem till Svartbäcken igen istället. Kommer kännas fett wierd att åka dit idag xD hahaha när jag nuuw har blivit van att åka in till gullmars och sedan ta tvärbanan istället :) haha kommer att sakna de!
nuuw är de bara ett par dagar kvar tills jag kommer åka hem till mig igen :( faen vad sommaren går fort!!
jag vill vara kvar i haninge<333 jag älskart
vill inte till landet och INTE till skolan :( men till kompisarna absolut ^^


min heeeting ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0