Fölbebis :D

inatt så har tydligen hreyfing fölat :D åååh vad kuuwl! men aldelles förtidigt, hon skulle ha fölat om typ 2 veckor lr nåt! men faen vad kul, men de tråkiga är att jag inte är där, men pappa ska skjusa upp mig till Norrtälje ikväll så att jag kan få titta på den :) vet inte om det är ett sto lr en hingst! det får vi se lr jag får höra de om en stund när mamma har ringt när kicki har vart där uppe och kollat! :)
vet varken kön lr färg xD haha jag hoppas på en Hingst för då blire lättare för oss att sälja den!
men den kommer med all trolighet att bli brun xD haha eftersom både hreyfing och fjörnir är bruna :D åhhh så spännande! jag vill dit
NUUUUUUUUUW!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0