Fredag :D

God förmiddag! nuuw äre svenska sedan Lunch :D sedan 1 lektion och sen sluuuuut :D faaasen vad gött ^^
sen ska jag å ellie åka till Ikano :D och sen så blire hem och ha mys kväll :DDDD

igår så gick jag och la mig kl 20:00 :O omg!!! har aldrig någonsin hänt!!! det är rätt så sjukt faktiskt! men de var rätt så sköönt! satt och kollade på true blood, och somnade till, och det får inte hända! den serien ska ma hänga med i :D annars e de dåligt!!!
men de var skönt :D jag vaknade till vid 23:00 men somnade om, sedan så vaknade jag till av de sjukaste mess jag fått kl 02:45!! hhahaa och efter de tog de liite tid att somna om men lyckades tillslut, sen så var de asjobbigt att gå upp kl 07:40, men de fick man lov till!

imorgon är feeeeeeest :D de ska bli sköjj!!!<3 med ellie, frida, sandra, lisa, vikkan m.m. :DDD<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0