Ikano :)

idag så har jag å Pökis vart på Ikano :D hehe först var vi på Ikea och käka, sedan så köpte jag en potatisskalare, och sedan kollade vi liite i affärer och till slut gick vi till WILLY:S och handlade mat :P hehe gött gött! lr aah vi köpte nåt jäävla 12 pack med risifrutti xD hahaha de var jue fett billigt 12 st för 60 kr, kunde inte bli bättre jöööh :O hahahaha!
sedan när vi kom tbx så gick vi till skolan snackade med fritid nickis fick sin nyckel och sen så snacka vi med ellie och sen så följde ellie med oss hem och käkade nudlar xD hehehe
pökis håller på att packa upp sitt rum för tillfället och jag har precis slagit mig till ro på mitt rum, efter att ha varti farten heela dagen xD hahaha!
nuuw blire väl bara chilla, och kanske hjälpa pökis om hon behöver hjälp med något skojj xD hehehehehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0