Ingen tatuering :((((

hellu, blev ingen tatuering för min del :(((( faaen oxå!!! jag som verkligen hade bokat tid och allting. Grejjen till att det inte blev någon är att vi kom först dit jag å mamma, sedan så satt vi där å väntade sen så kom han som skulle tatuera mig 20 min försent, sen så såg han ut att vara hög. Han var inte alls klar i huvdet så då hitta mamma på en historia och så gick vi därifrån!
om man ska ha nåt som ska sitta på ens kropp resten av livet så vill man ändå att den som gör det ska vara klar i skallen!!! så vi får se när de blir istället :((((


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tatueringsstudio va det på? Jag ska tatuera mig i norrtälje på torsdag... tänkte om de är samma...?

2011-08-15 @ 16:52:15
URL: http://linxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0