Kvällspromenad/intervallträning :D

Har även vart duktig idag och vart ute på en promenad bort till Gamla skolan, sedan sprang jag intervaller på hemvägen, men denna gång så kom Fritid med sin lilla fiina blåa bil och körde förbi mig bakifrån, assåw jag fattar inte kunde faaen kunde dem veta att det var jag som var ute? det stannade och frågade om jag ville ha skjus tillbaka lr om jag var duktig, då sa jag att jag var duktig så jag fortsatte på samma sätt hem :D haha så duktig jag då!!
har börjat packa inför imorgon, har liite grejjor kvar men de kan jag typ inte packa ner förän imorgon så :P

nuuw blire Sängen för min del, har precis kommit ur en sköööööön dusch!!!! fasen vad gött det vaaaaaaar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0