Kvällspromenad/intervallträning :D

god natt! har vart hörtig och tog en kvällspromenad på 1 timme bort till gamla skolan, det är en bit sedan så sprang jag typ intervaller hemvägen :) sen mår man gött efteråt! det behövdes kan man säga! hade liite agritioner att ut! och det var jätteskönt att komma ut! haha fast de var liite sent, gick vid typ 23:10 kom hem vid 00:10 xD hehe
imorgon blire nog samma sak tror jag! men kanske inte lika sent förhoppningsvis :D

idag har jag iaf beställt biljett till Borlänge i helgen :D haha de ska bli sååå kuuwl! ochska jag boHotell en natt oxå :D det ska bli feettt naaaaaajsigt assåw!!!!!!!! :DDDDD

nuuw blire sängen och ta igen liite sömndetta :D GÖTTANS!!!!

GOD
NATT ALLA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0