lång bussresa framför mig..

god eftermiddag, har precis satt mig på bussen i borgholm, den går inte för än om ca 20 minuter eller nåt... härligt då blire 6,5 timmes bussresa.. niiiice xD hahaha lr iiiiinnnnnttteeee!!!
kommer inte vara hemma för 01:00 inatt :( suuug!!!
men aah skall underhålla mig själv med att plugga så länge min dator har batteri vilket inte lär bli så länge efter det så blire att lyssna på musik på mobilen och smsa för fullt för att få tiden att rulla på snabbare!
det suger att behöva åka hem själv oxå. hade vart mkt bättre att ha med mig mina tjejer faktiskt :( men dom lämnar jag kvar här xD
har precis sagt hej då till dom :( ledsen min :(((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0