Lördag morgon, Taggad!?

God morgon! igår kväll så kollade jag å Ellie somnade på Soffan igår vid 21:00, och jag kollade på Valentines day och 3 avsnitt av solsidan, sen gick jag för att bädda och då ville Thim att jag jag skulle ringa han, så jag blev fast i telefon med han i 1 timme xD haha men de var jättekul :D har inte snackat med han på aslääääänge! =)
sedan så gick jag å väckte ellie och flyttade henne till min säng och jag tog madrassen på golvet ^^ de var rätt  okej xD hehe
nuuw blire frukost/lunch ^^ hehe korvstroganoff med boil in bad ris :D sååååå niiiiice!
sen blire chilla fram till vi åker till Ödeshög med Sandra bil ikväll :D såååå gött!!!
är inte så taggad just nuuw men det kommer nog bli bättre sen ikväll ;))))))<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0