Mössprovning imorgon!!

god morgon! idag är det nästan typ projektarbete hela dagen! rätt så fukking seeegt!!!! vi börja med ett kort mentorsmöte som e såååå underbart roligt och nödvändigt!
imorgon så har vi Mössprovning :D kl 09:30 =) fett gött, mer sovmorgon! de andra som går i A har Mössprovtagning kl 08:30 ^^ hehe fett skönt för oss att ha det med B-klassen!

blev väckt av Linda imorse av ett mess, som fråga om jag vill äta frukost, jag svarade vilken tid? hon ba nu, är i skolan! jag ba great! det var bara att pallra sig upp ur sängen och på med kläder! och sedan så satt hon å plugga när jag kom, så då fick jag vänta på henne sen ändå! ILLA!!
 



faaen vad stor man börjar känna sig nuuw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0