Nyduschad! =)

har precis kommit ut ur duschen =) fasen vad gött det var! låter liite otrevligt men har inte duschat sen i fredags:(
faaen vad illa de lååter! låter som värsta skabbet tyyyype!
men nuuw äre gjort iaf det var absolut awesome hehe!
har iaf lämnat in en helg boende lapp i Åsas fack idag eftersom jag ska stanna kvar här i helgen, jag å Ellie ska på fest i Ödeshög! och namnet passar verkligen ÖDEshög! det är heeeelt öde dääär!!! xD hahahaha låter väl la gött!
de går inte ens några bussar sen så vi får slagga kvar där :P hahaha
men aah, det kommer vara andra från min klass där oxå :) som t.ex. Vikkan, Lisa tror att Cissi, mikaela, matilda å kanske lina kommer att komma! så de blir väl naaaajs assåwww!!

nuuw ska jag chilla chilla, diska, chilla, gå ut och ta en promenad! haha typ nåt sånt hade jag tänkt mig :D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0