Projektarbete typ hela dagen!

god förmiddag lr nåt! har haft projektarbets möte med gruppen! jag och nickis har bland annat skrivit ett mail till Stenholmen idag och frågat om liite olika saker inför våran Firmakeppni tävling som vi ska ha i slutet av denna termin!
nuuw är jag hemma på en skön rast innan Religion lektionen börjar ^^ det är sååååå skönt att kunna gå hem på rasten och chilla!!! lr om man slutar tidigt att man kommer hem på 2 minuter! that's Awesome dude!!!
idag så slutar jag väl typ vid halv 4, men kommer nog att kunna gå hem vid halv 3 istället tror jag :DDD
sen blire hem och plugga och chilla!!!!
kommer nog att soova liite middag idag oxå :D lr komma i säng tidigt xD haha skulle bli så igår men så blev de innnte :////


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0