Ridtur :)

god kväll :) kom precis tillbaka efter en ridtur på min vackra lilla polle Svalur :) har inte ridit han på 1 månad nuuw, inte sedan SM ^^ det gick rätt så bra, han var pigg och hade en jättefin galopp, men tölten var liite efter.. märks att det inte har vart jag som har ridit han på en månad xD hahahahaha
men de e mamma som har tränat han nuuw, lr aah mullat runt i skogen xD hiihihi
men de blir nog bra :D

Nuuw har Anders iaf fixat vår bil så de e underbart!! :) så då kan mamma iaf köra mig till norrtälje imorgon bitti :D
har nästa packat klart nuuw inför Ölandsresan, åker imorgon kl 09:00 från City terminalen :( fett tidigt, vilket betyder att jag måste gå upp kl 05:50 imorgon bitti lr nåt :((((( faaaeeen vad tiiiidigt!!!!


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA lol såg precis den DÅLIGASTE Mc Donalds reklamen som någonsin måste ha skapats, det sitter en kille på en bänk och äter en hamburgare, och då kommer en tjej fram och ba - HEJ! kan jag få en pomfritt? Killen svara - Jag köpte ingen. Tjejen svara - jaha...
(Nästa gång köp en hel meny)
hahahahaha fyy faaen vad dååålig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0