SOOOVMORGON<3

god morgon! vaknade 11:30 när calle å steffi kom in å väckte mig och sa att de skulle bli Subway frukost :D yeaaahy!! de var gött!
min bby messade mig oxå, och sa att han saknade mig :) aaaww så han kommer till mig på Torsdag :D fett vad mysigt ^^
fullt upp lixom, ikväll så blire nog bio again xD med tippo, nettan å kanske jojjo ^^ hehe
sedan imorgon förmiddag blire att åka hem till mormor å tjäna pengar :D haha ska fixa hennes ögonbryn :D haha gött gött! sedan så kommer Fredrik till mig, och sen på Torsdag blire fika med Emmie och sedan så kommer min bby hit och då blire troligen att åka in till stan och kolla affärer och sedan blire väl att mya liite på kvällen ;) hahaha. låter väl underbart!
Sommaren har gått så jääävla fooort assåw!
det är bara typ 2 veckor kvar tills skolan börjar :( faaen vad tråkigt!
först när sommaren började så ville jag inte ha lov, eftersom man kom ibort från alla kompisar, men nuuw när jag har det så kul med andra kompisar å grejjs känner jag verkligen INTE att jag vill tbx till skolan assåw!!!!
LÅT MIG SLIPPA!!
har bara 1 år kvar iförsig xD men ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0