Studentkollektion 2012

Idag så har vi haft Mössprovning! det va riktigt kul :) man släppt verkligen loss när det gäller att pimpa mössan assåw! har även beställt Royal Hood tröja och Royal Mjukisbyxor, sedan en Zipperall :D och en t-shirt där det står I<3 STUDNT lr nåt xD hehe lr den fick man på köpet hehe :D faasen vad nice det kommer att bli!
på min mössa står det på fram sidan: V09I Sofia Berghök, på baksidan står det Vretagymnasiet och Sosso i strass bokstäver på baksidan :D så det blir nice! valde en Diamant mössa med Rosa insida :D sååå snyggt assåw!!! åååh faaen vad jag blir sugen på att ta studenten nuuuuuuuuuuw!!!








detta har jag beställt, + min mössa oxå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0