Travkörning i Sulky :D

god eftermiddag! ska lägga mig och dö i sängen om en stund! idag så har vi haft travköring och jag körde Foxtrot i Sulky kärra :D det var riktigt kul, men faaen så ont man fick i benen samt ryggen :/ de var inte bra men de var de nästan värt det! vi körde på körbanan idag! har vi aldrig gjort förut så de var kul!
sen så har vi vart på Stenholmen och jobbat med unghästar samt har jag ridit på Saeli idag igen xD hihihhi
nuue blire chilla, sen plugga liite senare :D


detta är Foxtrot den store jäävlen som jag körde xD



denna guling var den hästen som Nickis körde ^^

detta är en suddig bild på Foxtrot!



min sulky kärra :D



HAHAHAHAHA och sedan en riktigt snygg bild på Travkusken xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0