True blood!

god kväll/natt nuuw blire sängen och ett avsnitt av true blood, sedan sooova!! det blev inte så bra med pride idag, eftersom det tydligen var 18 års gräns ikväll :O så jag kom inte in :( vilket sööög balle! men jag rörde mig omkring utanför medans tippo, nettan, jojjo å jennifer var där inne å kollade, liite tråkigt att inte jag oxå fick komma in... vrf knullade inte mina päron mkt tidigare fööööööör!!???? ILLA ILLA ILLA!
imorgon blire väl chilla sedan så måste jag snart börja packa mina saker för att åka härifrån, pappa å kd ska tydligen komma hit imorgon då kanske dom kan ta liite av mina saker med sig hem till dom.
Hade tänkt att slagga hos dom typ på måndag kanske, så vi får väl se hur de blir.
sedan blir de hem på tisdag och sedan iväg på torsdag morgon xD hahaha fasen vad man är fullbokad hela sommaren assåw!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0