1 december! :O

god eftermiddag/kväll! idag så har vi vart i stallet, och frusit arslet av sig! inge kul, Men det var en helt okej stalldag iaf :D så det var skojjsigt! men var faaen inte sugen på att gå upp imorse assåw, fyyyyy faaaen vad det tog emot, att stiga upp ur den varma å sköna sängen :/ usch usch usch!
men man var jue så illa tvungen!
kom precis ut från duschen, det var fett nice ^^ och nuuw så håller jag på att ladda ner ett par filmer :D så får se hur det går!
Sedan blire käka middag, och kasta sig i sängen med datan :D ohyeaaah!
imorgon blire fett chill, bara 2 lektioner, lr aah 1 iaf xD sen får vi se om det blir lunch på den 2a xD hahahahaa ibland e naturkunskap så jäävla härligt assåw!
sedan blire att åka tåg till Katrineholm och sedan byta till tåg mot sthlm, ska träffa min bby på centralen, för han ska sedan följa med mig hem för andra gången! så det ska bli myyys<3

sedan så måste jag kolla på Julkalendern på svt play oxå! nickis sa att den var fett bra ^^ haha så vi får väl se om det är nåt att hänga i julgranen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0