Anlänt till Sveriges huvudstad :)

Bara 1,5 timme kvar tills man e hemma! Har somnat 2 ggr under bilresan av utmattning :/ tur att de inte var jag som körde xD hehe men ska köra hem från Norrtälje iaf :) så de blir nice om jag håller mig på vägen :3 Höhö men det ska jag göra! Sedan blire att gå upp tidigt imorgon bitti och hämta min mor i Norrtälje :p lovely på min första lov dag ^^ hehe men de gör inte så mkt, e fett sugen på att köra en sväng så :p ska försöka ta en sväng ner till ICA och se om jag kan få ut min zipperall även fast jag inte har koden till den, eftersom jag har nytt nummer! Så we Will see ^^ detta är Lisa och Doffes lilla Liam :D så jävla sööwt han var! Dem var på besök i skolan idag :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0